Çıldırtan Kadın Erkek Diyalogları

6,0/10  (2 Oy) · 
6 okunma  · 
0 beğeni  · 
526 gösterim
e: erkek
k: kadın

e: pizza ısmarlıycam? sen de ister misin?
k: hayır.
e: okey.
k: yani belki..
e: evet mi hayır mı?
k: bilmiyorum
e: pizza isteyip istemediğini bilmiyosun öyle mi?
k: hayır. yani evet, bilmiyorum.
e: aç mısın?
k: bilmem.. yani sanki biraz.
e: 'sanki biraz' ne demek?
k: emin değilim demek.
e: ben acıkınca, acıktığımı fark ediyorum.
k: belki daha sonra acıkırım.
e: o zaman sana da bi şey ısmarlıyım.
k: e ama sonradan ya yemek istemezsem?
e: e yemezsin o zaman.
k: ya müsriflik olur ki o..
e: yarına saklarsın o zaman..
k: ama yarın canım pizza istemezse eğer?
e: pizza her zaman yenilir.
k: ben her zaman yiyemem.
e: o zaman başka bi şey ısmarlayalım sana.
k: ama ben başka bi şey istemiyorum ki..
e: e o zaman pizza istiyosun.
k: hayır.
e: o zaman hiç bi şey istemiyosun..?
k: istiyorum.
e: evet, istiyosun. beni çıldırtmak..!
k: sen niye kendine almıyosun ki şimdilik bi şey?
e: tamam, alıyım. nasıl istersen.
k: ama salamlı pizzadan al.
e: ben salamlı pizzayı sevmiyorum ki.
k: ben seviyorum.
e: bi dakka bi dakka.. ben kendim için bi şey ısmarlayacağımı sanıyodum?
k: e tamam ısmarla işte..
e: yahu niye salamlı o zaman?
k: senin pizzan gelince ben de acıkırım belki.
e: eeee?
k: sence sevmediğim bi şey yemek ister miyim acıkınca?
e: niye sen yaa?
k: niye olmaz mı?
e: bi dakka. yani şimdi ben kendim için, sen acıktığında, senin yiyebileceğin bi şey mi ısmarlıyım? onu mu demek istiyosun?
k: evet, aynen.
e: e peki o zaman ben ne yicem?
k: ya yersin işte pizzanı. belki ben pizza geldiğinde acıkmış olmam bile zaten..
(Tanıtım Bülteninden)
  • Baskı Tarihi:
    2010
  • Sayfa Sayısı:
    205
  • ISBN:
    978-605-89446-0-2
  • Yayınevi:
    Tutku
  • Kitabın Türü: