Sinem

Sinem
@01_49
( ˘ ³˘)♥24:05:2020(◍•ᴗ•◍)❤
Diyorum kiii Yüzünu belediye görse yeni boyandı oturmayın yazısı asar sen hala alın yazısından bahsediyorsun 😂😂😂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nereye gidersen git yüreğin hep bıraktığın yerdedir...
Ot gibi geçen bir yılın daha sonuna geldik bu yılın böyle geçmesinde emeği geçen herkesin Allah tan cezasını dilerim çok amin 😄😄😄
Ölümün Olduğu Bu Dünyada Hiç Bir Şey Çokta Ciddi Değildir Aslında
Sabret belki bir gün de olmaz ama bir gün mutlaka olur