Sinem

Sinem
@01_49
( ˘ ³˘)♥24:05:2020(◍•ᴗ•◍)❤
Ot gibi geçen bir yılın daha sonuna geldik bu yılın böyle geçmesinde emeği geçen herkesin Allah tan cezasını dilerim çok amin 😄😄😄
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölümün Olduğu Bu Dünyada Hiç Bir Şey Çokta Ciddi Değildir Aslında
Sabret belki bir gün de olmaz ama bir gün mutlaka olur
Bazen de yıldızlar bakar insanlar kayar hayatımızdan