Sinem

Sinem
@01_49
( ˘ ³˘)♥24:05:2020(◍•ᴗ•◍)❤
Git yoğurt falan yeee hakkımda gıybet yapmaktan zehirlenecen yoksa 😅😅😅
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimsenin hikayesine gülme yol uzun daha seninki bitmedi
Acınızı Herkese Göstermeyin Ateşinize Kimin Odun Atacağını Bilemezsiniz
Sevdalılardan biri ölürse Destan olur yaşarsa Yalan olur !!!