Miri Kelam

Miri Kelam
@06Esmanur
Sayfalar arasında! Ve bir gün daha eksilir ömür sermayemizden... yalnızlığı, kitapları ve Motorları seven bir kızz...
Hayırlı Bayramlarr 🤍🧚🏻‍♀️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Söyleyecek çok şey vardı ama ben susmayı tercih ettim...🍂
Değmesin ellerimiz Buluşmasın bu gözler Yine erir gideriz Unutulur yeminler Biz hiç beceremedik Sevmeyi de terk etmeyi de Aşk kokan dudakların Karşısında direnmeyi de...💔
Çok da kafaya takmamak lazım iyi gün de, kötü gün de 24 saat.😉

Miri Kelam

, bir kitabı okumaya başladı
Şevval Demirdöğer
8.3/10 · 1.525 okunma