Arkadaşlar affınıza sığınarak birşeyler söylemek istiyorum . Kimseyide zan altında bırakmak değil amacım ilk olarak söylemek isterim ki bu benim nacizane şahsi görüşümdür lütfen benim kimse bundan dolayı yargılamasın soyluyeceklerimi yadırgamasın bunları söylemek, dile getirmek belkide büyük bir hata olacak ama nolursa olsun düşüncelerimi belirtmek istiyorum.
Lafı uzatmayı pek sevmem, bu benim hiç tarzım değildir konuyu dahada büyütmemek adına, bu konuda uzun zamandır açıkça söylemek istediğim ancak söylemediğim şeyi şuan bir cesaret göstererek söylerken sizlerden özür dileyerek ne söyleyeceğimi unuttuğumu belirtmek istiyorum...
👆👆
,🙄🙄
,😁😁😁😁😁😁
👇👇