Vєℓнαѕıℓ

Vєℓнαѕıℓ
@06Mustafa06
ᴋᴀʟʙɪɴ ᴋöşᴋüɴᴇ ᴋᴜʀᴜʟᴍᴜşsᴀ ɴᴇғs ɪɴsᴀɴ ᴅᴀ ʙɪʀ ʜᴀʏᴠᴀɴ ᴅᴀ?..
Nereye adım atsak toz
Hangi yüreğin kapısını çalsak kir Kalbi kirli insanların çağına Denk geldik Üstadım. 🍂
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ben ol da bil” derdi Mevlânaca. Ben ol da bil!
Sen” oldum annem bak!.. “Sen” oldum ve bildim neymiş bu işin yürekcesi.. Hani “Köpekler bile “ana” olmasın” derdin ya hep, o ızdıraplı yüreğinle, o engin şefkatinle.. Anlamazdık o zaman biz zamâneler.. “Zor kızım, çok zor analık” derdin ardından derin bir iç çekişle.. Zormuş anam.. Ana olmak “Hiç” ken “Hep” olmakmış meğer.. Çoğalmakmış durmadan.. Dünyaya meydan okumak, mazi ve istikbâli sırtlamak, pervâsız bir gözü karalıkmış.. Zormuş Annem..Olduk, gördük, bildik bak.. Ana olmak meğer; Kor ateşlerde üşümesi, kara kışlarda buz kesmesiymiş yüreğin.. Hep; “Ben!” derken, Artık; “O”, “İllâ O!” demesiymiş.. Hiç varmayacağı kapıları çalması, hiç ederek ömrünü, adanmasıymış.. Hiç kızmaması yüreğin, almayı hiç düşünmeden hep vermesiymiş.. Hep sarıp-sarmalaması, hiç hesap sormadan, hep dost hep yâr olmasıymış.. Zormuş Anam.. Meğer ölümüne bir kara sevdaymış analık.. Olduk, gördük, bildik bak..
ama insan çiğ süt emmiş Nihayetinde
İsterdim ki insan biraz sevgi görünce uzaklaşmasın değer verildiğini görünce bunu suistimal etmesin samimiyet karşısında küçük düşmesin gözümde biraz olsun elindekinin kıymetini bilsin bu zaten elimde rahatlığıyla verdiğim sevgiyi yok etmesin