Vєℓнαѕıℓ

Vєℓнαѕıℓ
@06Mustafa06
ᴋᴀʟʙɪɴ ᴋöşᴋüɴᴇ ᴋᴜʀᴜʟᴍᴜşsᴀ ɴᴇғs ɪɴsᴀɴ ᴅᴀ ʙɪʀ ʜᴀʏᴠᴀɴ ᴅᴀ?..
Ve Bazen Düşünürüm
Beni düş kırıklığına uğratan kendimden başkası değildi
Reklam
Eskilerin çok güzel bir lafı var
Bir gönüle girmek nasiptir kalmak ise marifet