Lavina

Lavina
@06lavina
Hiç bir yüz güzel değil senin yüzünden
Harbi burdaki insanlar ne yaşıyor biri gidip pirim kasmak için kadanlara laf atıyor diğeri ise burası kitap uygulması diyip kendini yerden yere vuruyor istemiyorsanız engelleyin arkdaşım yada geri bildirim gönderin bu kadar basit ona buna laf atmanın anlamı yok gereksiz edalardan çıkın amk itraf sayfalarına gidip ifşa yazıcağınıza kendi hesabınızdan yazıp atın söylediğiniz lafın arkasında durun en azından hoşunuza gitmeyen bir hesap varsa şikayet edersiniz mal mal söylenmenin bir anlamı yok
Reklam
İnsanlar gider anılar kalır
Pufffff
Ne yiyip içiyorsunuz hangi kafadansınız
Olur öyle bazen