Düş Peşin(m)de

Düş Peşin(m)de
@0987kitap
Ben "Düş". Kapalı sandıktan her şey çıkar, dua edelim de, Cehennem çıkmasın... S.T.
Burada çok güzel büyüler ve gizemler var, Burada dış dünyadan var olan, din'e (İslam) çelme takanlar da var.(takmak isteyipte takamayacaklar...) Burada güzel insanlar var, herkes kötü olamaz ya!. Burada güzel kitaplar var, güzel kalpli atan paylaşımcılar da... Sevgi ve saygı ile...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yazarları ağlatan sanırım, satılmayan kitaplar değil! Değer görülmeyen uykusuz geceleri... S.T. Bence
"Simsiyah bakır tencere..." Kimse kiymetini bilmez, karnı doyunca tekme vurur... S.T.