Ayşe

Ayşe
@0Defolukelebek0
️ 𐱅𐰇𐰼𐰚
Bir Tren Garında Ayrılık Raylarının Altında Kaldık
1000k
Reklam
Ardından, Vedasız bir elveda kaldı ellerimde..
İnsan ve Duygular
Ne kadar kolay unutabiliyor insan, seviyorum dediğini
İnsan ve Duygular
Sağlamlığından emin olarak yüreğimi de koyarak bastığım yer dağılan kum tanelerinden ibaretmiş
1000k
"Aşk nedir? benim için aşk neydi? sadece o yanımda olsaydı ve başka hiçbir şeyim olmasaydı, dünyadaki en mutlu insan olacağıma inandığım zamandı ona baktığımda bundan daha güzel bir şeyi nasıl bulacağıma dair göğsümde bir acı hissettim yazmaya başladığım zamandı çünkü bana hissettirdiği şey o kadar yoğundu ki düşüncelerimde kalamazdı acıydı, göğsümü boşaltan ve sırf seni sevdiğim için bana sana sahip olma hakkı vermediğini bilerek beni diri diri yiyen bir duyguydu. Sana olan aşkım beni yavaş yavaş boğan bir okyanus gibiydi ve umudum olan dalgaların karaya attığı son odun parçasına tutunuyordum. -adya agni
1000k