Derȗnî

Derȗnî
@0Deruni
Programmer Geçen gün, ömürdendir..
Çoktan unuturdum, ben seni çoktan Ah, bu şarkıların, gözü kör olsun...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İdam sehbasında hapşıran mahkuma; çok yaşa demek gibiydi bazı umutlarımız.
Sana yanlış öğretmişler çocuk! Zaman ilaç değildir... Zaman soğutur, soğutur. Çayı bardakta soğutur, insanı yürekte.
Oysa ben seni koklayarak öpmüştüm.
Franz Kafka'nın da dediği gibi "pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim."