Var ya da YOK

Var ya da YOK
@0oo0
Mesaj kutusuna şarkı bırakabilirsiniz (Mutlu olurum :))
Bir mucize olsun.
Reklam
"İnansaydım, Bir ömür beklerdim gelmeni... Ve inan, Saydım, Bir ömür geçti beni sevmeyeli..." - Özdemir Asaf-
Maybe in another life... ( Belki başka bir hayatta...) 🌺
Bazı insanlar ,başkalarına ders vermek için gitmezler. Kendi derslerini aldıkları için giderler.
-🖤- Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar. Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni ; Bırak vehmimde gölgeni Gelme , artık neye yarar ? -🖤-
Reklam