Var ya da YOK

Var ya da YOK
@0oo0
Mesaj kutusuna şarkı bırakabilirsiniz (Mutlu olurum :))
" Ne yani ,papatyada bir yaprak daha olsaydı beni sevecek miydin." Sunay Akın
Reklam
Değiştik değil de ,hakettiğiniz gibi biri olduk diyelim.🍁
...bir daha bu yolları aynı hevesle yürür müyüm...🍂
Müzik
" İzi kalır zamansız gidişlerin, gidenler gelmeyi unutur, kalanlar gülmeyi..."