İlk 70 sayfa izlenimi: Aşağılık kompleksi, özgünlükten uzak olmak, duygu durum bozuklukları.
İnceleme: Aşağılık kompleksinin yoğunluğu aşırı rahatsız ediciydi. Öfke kontrolü olmayan bir adam her şeye kendi dar dünyasından bakıp sürekli bir şeyleri suçlama gereği duruyor. Başına gelenlerden dolayı başkasını suçlamak ne kadar kolay. Belki yaşadıklarını adaletsizlik olarak düşündüğü için bu suçlamaların yapıyor olabilir. Distopik bir dünyadan yazılmış hikayesi insanı gerçekten bunalttığı için etkileyici diyebiliriz.