KA

Huzur içinde yaşar, ağırbaşlılıkla ölürdüm ki bu da ne hoş ne büyüleyici olurdu!
Sayfa 24·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... , zira kişi çektiği acıdan zevk almasaydı inlemeye de kalkmazdı.
Sayfa 19·Kitabı okudu
..., çünkü fedakâr biri bile olsam bunun ne kadar yararsız olduğunun bilincinde olmak bana daha fazla acı çektirmekten başka bir işe yaramazdı.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Suçluyum; çünkü birincisi herkesten daha akıllıyım.
Sayfa 14 - sadece sen doğru olamazsın. dinlemelisin. karşındakinin de bir doğrusu olduğunu unutma.·Kitabı okudu
Kırk yıl dediğin hayatın ta kendisi, ihtiyarlığın son safhasıdır.
Sayfa 11·Kitabı okudu