Üzgünüm yarım bıraktım. Belki 18 li yaşlarda filan olsam gideri olurdu ama bende anca 20. Sayfaya kadar ilerleyebildi.
Neden beğenmedim akıcı değildi, sürekli düşüncelerini okuduğum düğünden kaçan ve birinin evine sığınmak zorunda kalan kaçak gelin sevimsiz geldi.
Belki siz beğenirsiniz bilemem
Serinin içinde ortalama bir kitaptı diyebilirim. Sienna nin renkli kıyafetlerini ve kişiliğini okumak keyifliydi. Drago ile atışmaları güzeldi. Seri bitti...
Süper kahraman AZ.
Alessandro karısının intikamını almak için yemin etmiş, bunun için yıllarca plan yapmış bir adam. Ravenna kardeşinin kumar borcu yüzünden Rocco ya satılmış bir kadın. Ortak noktaları Rocco dan nefret etmeleri ve birbirlerine aşık olmak.
Serinin 7. Kitabı. Yaniiii çok etkilenmedim hikayeden ama diğer kitaplarda adı geçiyordu Alessandro nun onunla da tanışmış olduk işte