Sizce bir yazar neden çok fazla acı şeyleri yazar,
Çünkü aşkın ne olduğunu ve hayat size neden acı çektiğini bilerler
Hani derler ya ancak acıyı yaşayan anlar. İşte biz yazarlar neden acı çektiğiniz söylen insanlarız . Bir acının en güzel şeklini yazan insanlarız biz.
Sevdiğine hoş çakal diyen insanlarız biz acının en kıralı burada. Bizler acının ne olduğunu söyleyen yazarlarız
Aramıza Hoş geldiniz 🤗 Öznur Kalkan
Siz bilir misiniz acıyı,
Karanlık bir odada yanlızlığı beklerken
Seviyorum diyemeyen dil
Ama onun yerine gözler konuşuyor
Konuşsa neye yarar
Dil söylemediği sürece".