Onur Özkaya

Onur Özkaya
@10Nur77
𝒯𝒶𝓂𝒶𝓂𝓁𝒶𝓃𝓂𝒶𝓂ı𝓈̧ 𝒷𝒾𝓇 𝒸𝓊̈𝓂𝓁𝑒𝒹𝒾𝓇 𝒾𝓃𝓈𝒶𝓃..
Daha ötesi var mı Senin adınla çarpmıyorsa dursun bu yürek . YASEMİN CANAN
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"biz ikimiz'indik." / (s.223) Sartre, duvar
”- nasılsın?” - anladığın ve algıladığın kadarım işte.. ne bir eksik ne bir fazla.. nasıl hissettiriyorsan öyle’yim.. nasıl hissettiriyorsam öyle’yim.. biraz’ım, galiba’yım, sanki’yim, belki’yim, acaba’yım.. gibi’yim.. herhangi bir insan teki’yim.. her hangi bir ruh hâliyim.. nefis manzaralı, bir hayat eti’yim, eki’yim.. nasıl olsak, hoş olur. Metin Üstündağ’ın Ömür Törpüsü
Y o k s u n Soluklarım molasız Soluklarım ziyan Beceremedim işte Sabahsız türkülerimle kısık sesle ağlamayı YASEMİN CANAN...
Ya da yalandı de! T a l a n d ı... Ki;yine de eskísi gibi Pencerelerde bekleyen Sevaplarıma saysınlar beni Artık merhabaların En kısası Tüm elvedaların Tek günahı olsam Ne çıkar? Kırk kere silindim de Cebinizde saklı hesaplarınıza En masum hallerímle Kavuşma diyemedím Aldandıklarıma Çentiklerímiz çoğaldıkça Aşka küsmek olur mu? Tut ki biz ayrı yalancılarla Aynı sancıları seviştík Yasemin CANAN...