Ahmet

Ahmet
@1111115_
youtu.be/V5EdSJTJOLI Rizgan ile Nurê birbirlerine aşıktırlar ve Rizgan Nurê ile kaçmayı planlamaktadır. Rizgan bunu Nurêye anlatmış fakat Nurê buna karşı çıkmıştır. Çünkü amcasının oğlu tavşan avcısı olan Occo’dan korkmaktadır. Nurê seslenir Rizgan’a: “Rizgan kurban olduğum, gel vazgeç. Benim bahtım mıydı yoksa senin talihin mi? Kar yağar, yumuşak ve ıslaktır, yeryüzünü deri gibi kaplamıştır. Gel sen vazgeç ben garibi Kûli mağarasına kaçırmaktan. Kûli mağarası ki yalnız ıssız bir yerdir. Amcamın öküz oğlu avcıdır. Sabahtan tavşan kovalar. Ya Bizi bulup beni öldürür seni de beraberimde öldürürse.? Rizgan, Nurê’yi yine de kaçırır ve Kuli mağarasına giderler. Rizgan, Nurê’ye; – Nûrê, dizini birazcık koy da başımı koyup uyuyayım. Nurê dizini yere bırakır, Rizgan da başını dizine koyar, uykuya ve rüyalara dalar. Tatlı uykusundan uyanıp fırlar ve der ki Nurê’ye, Hey Nurê! Babasının ocağı yıkılasıca! Kalk ta ben bir rüya gördüm, sana rüyamı anlatacağım ve sen Allahın garibi de yorumla ah. Anlatmaya başladı; ” Gördüm ki babanın evinin önünde bir ağaç yeşermiştir. O ağaçta iki dal, her dalda birer elma, her elmanın üstünde de birer keklik vardı. Dikkat ettim ki, kara bir kartal yukarıda iki kekliğin tepesinde uçmakta idi ah.” Nurê dedi ki; ” Rizgan! kurban olduğum, Allah rüyanı hayır eylesin. Baba ocağımın önündeki ağaç selvi boyumdur, Her iki dal da ikimizin bahtı ve muradıdır. Üstündeki iki elma da göğüslerimdir. İki keklik te ikimizin ruhlarıdır. Kara kartal ise amcamın oğlu, avcı Occo’dur. Sabahtan tavşan kovalar. Kurban olduğum! Ya bizi bulup beni öldürür seni de beraberimde öldürürse ah.? Sabah olur, Nurê sabahın seherinde mağaranın önüne çıkar. Bakar ki Occo aşağıdan görünür, gelmektedir. Nurê Occo’nun önüne gider ve seslenir; – Bahtına düştüm Occo! Gel
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne zaman hayata tutunmaya çalıştıysak, hep mahrem yerleri geldi elimize..
" Bir gün gelir herkes kendi yoluna gider, her şey nasıl başladıysa öyle biter."
Bırak hakikat incitsin seni, bir yalan avutacagına..
Sırrı Süreyya Önder 🙂 youtu.be/graqwuYEvik