Ahmet

Ahmet
@1111115_
Kendi kendine iyi geldikten sonra, başkasının sana nasıl geldigi, nasıl gittigi önemsizdir...
Reklam
Çok zaman kaybettim. Çok zaman ve biraz da ümit. Yaşamak bu galiba... Cemil Meriç
Issız bir adaya düşmek istiyorum.
Reklam