Ahmet

Ahmet
@1111115_
Öyle kimsenin kimseyi sevdiği yok Bu zamanda İnsanlar günübirlik ilişkilerin peşinde Seviyor sevmiyor diye de Hiç kimse için Heba etmeyin papatyaları boş yere
Reklam
Bir kalbin varsa, Onuda biri alır gider senden...
Senin varlığına değer vereni sevginle ödüllendir..
" Ne kadar kaçmak ve uzaklaşmak arzusu ile dolu isem, o kadar da bağlanmak, kalmak, bağdaş kurup oturmak istiyorum...  Sait Faik Abasıyanık
Hiç kimse yerinde saymaz, felaketine yada saadetine dogru yürür..