Ahmet

Ahmet
@1111115_
Hayat tiyatro gibidir, en kötü insanlar, en iyi yerlerde oturur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimine göre iyi, kimine göre kötü bir insanım. Kendime göre ise HİÇ im.
Yaşarken mutlu olmaya bak, Çünkü uzun süre ölü kalacaksın.
Şairleri kitaptan öğrenirsin ama aşkı yaşamadan öğrenemezsin.