Ahmet

Ahmet
@1111115_
Yaşanan ve hissedilen onca şeye yazık olmasın diye kendimize yazık ettik.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlık, Afrikalı bir anne çocuğuna "Tabağındaki yemek bitecek!" diye bağırdığında kurtulacak.
Ay dil ay dil dilo lo Te digo çi min digo wilo lo Wext derbas bû weke doh Heya ez heliyam lo
" Bir şeyin bir türlü vakti gelmiyorsa, belkide çoktan geçmiştir."