mimOzA

mimOzA
@13eylul
"Öyle uzaktan uzaktan,hiç konuşmadan, Nasılda bağladın beni?"🖤
Müzik
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Bu hayattaki en güzel tevafuk, Kendi kalbinin benzerine rastlamaktır."
"Sustu.konuşmak gereksizdi. Bundan sonra kimseye ondan söz etmeyecekti. Biliyordu;anlamazlardı."
“Karamsarlığa kapılan kalpler, çözümleri düşünmeye fırsat bulamazlar.”  Tevfik Fikret
Kendim olmaktan, iyi olmaktan, ve nefes aldığım sürece mutlu olmaktan asla vazgeçmeyeceğim!