Passion

Passion
@13hatice
Ne mutlu insanım diyene!
Reklam
İnsan bir gizemdir. Bu gizemi inceliyorum çünkü insan olmak istiyorum. Fyodor Dostoyevski
Ah tanrım! Yaşamak ne kederli. Fyodor Dostoyevski
Çünkü gerekmez her zaman iyi olmak! Fyodor Dostoyevski