Değersizleşen sadece para birimimiz değil; tek tek her birimizin yaşamları, hayallerimiz, aldığımız eğitimler, öğrendiklerimiz,
Zamanımız, ikili ilişkilerimizdeki huzurumuz, umutlarımız, emeklerimiz, çabalarımız. Keşke "değersizleşen" tek şey para birimimiz olsaydı. Oysa değersizleşen biziz, tek tek bunu okuyan her birimiz.