Sema

Sema
@1907Sema1907
Sporcu °FENERBAHÇE°
Sahamıza havalı havalı gelen Galatasaray'ın havasını söndürüp geri gönderdik. 💛Kalbimdesin SARI KANARYA 💙
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fenerbahçe ve Galatasaray maçı yarın başlıyor En büyük Fenerbahçe 💛💙💛💙💛💙💛
Seni sevmeyeni bal olsa da unut, seni seveni zehir olsa da yut.
"Yan yana" ayrı yazılır, biz hep "sımsıkı" olalım.🖤
"Öğrenmek, yaşamın tek kanıtıdır."