Zübeyde

Zübeyde
@19M10K
Elektrik Müh.
İTÜ
19 Mayıs 1991
19 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Bir tek defa öpüşsek şöyle bir kana kana Rahat ölebiliriz. Ateş çağırıyor bak, gitmek lazım o yana. Neden daha acaba biz Vakit geçirmekteyiz? Endre Ady
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaç kere yarım kaldı. Kaç kere sarmaş dolaş, Ben titreyişler, ürpermeler içinde. Arzu içinde yanan dudaklarımda telaş, Seninkilerde telaş, Olmayacak bugün de. Endre Ady
Ah o yarıda kalan öpüşlerin ateşi, Kalplerimizi yakan, O serin akşamlarda koşarız deli gibi, Mahvoluruz ağlamaktan, Bulamayız o yeri. Endre Ady
Mirabeau Köprüsü altında akan Seine Akan sevdalarımız Kısmete anmak mı düştü neden Hiç gülmedi yüzüm ilkin üzülmeden Gece gelir saat çalar Günler var ki kaldım naçar Eller ellerde yüz yüze kalalım da Durmadan aksın dursun Kollarımız köprüsü altında Yorgun ölümsüz bakışlar dalga dalga Gece gelir saat çalar Günler var ki kaldım naçar Sevda geçer akan bu suyu andırır Sevda gelir de geçer Bazen yaşamak gibidir ağır Bazen umut gibi güçlü sarsıcıdır Gece gelir saat çalar Günler var ki kaldım naçar Günler haftalar geçer ne gelir elden Ne geçenden hayır var Ne de geçip giden sevgilerden Mirabeau Köprüsü altında akan Seine Gece gelir saat çalar Günler var ki kaldım naçar Guillaume Apollinaire
Seni, yıldızsız Bir geceye benzetsem Bu gözlerin için olmaz mı? Seni, rüyasız Bir uykuya benzetsem Bu şarkıların için olmaz mı? Langston Hughes