meh

Dünya hep böyle bir yer mi? Savaşların olduğu... Dünyanın güzelliklere ihtiyacı yok mu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Telefonum bozulunca boşluk hissettim. Ne kadar bağımlı olmuşum🙄
Alıntı
4 ay sonra nasılsın diye sormuş. Nasıl oldugumu merak etmediğine eminim. Sildim seni çoktan:)
Alıntı
Niyeti net olan belirsizlik enerjisi yaymaz.
Alıntı
Artık kimseye inanacak kimseyi sevecek halim ve gayretim yok Sadece kendime inanıyorum kendimi seviyorum. Bence olması gereken de bu, kendi ritminde olsun herkes. Önce kendinizle birlenin.
Alıntı