Sevinç, kendini yenmiş olan insanların doğal bir coşkusudur. Onların yaşamında kederden çok sevinç vardır. Bu insanlar kendilerine hakim olmayı öğrenmişlerdir. Başkalarına değil, kendilerine hakim olmayı, kendi kendilerinin efendisi olmayı öğrenmişlerdir. Onlar doğal bir sevinç haline sahiptirler ve bu sizi biraz rahatsız edebilir, çünkü bu durum onların sizin sorunlarınızla hiç ilgilenmediklerini ima eder. Onlar sizin sorunlarınızla gerçekten ilgilenmezler ve bu sizi çok kızdırır.
Siz yapmanız gereken şeye ters düştüğünüzde, göğsünüzde bir acı hissedersiniz. Hepiniz onu hissetmişsinizdir. Ona daima kulak vermelisiniz. Çünkü o ışık katında oluşturdugunuz o seyir defterini,o planı hatırlatmaktadır.