Ramtha’ya göre “Tanrı ne iyi ne de kötüdür, çünkü o kötüye göre iyi olan bir şey değildir. Tanrı mükemmellik de değildir. Tanrı yalnızca olandır, tüm yaşamın Oluşu’dur, kendini bilmek amacıyla, mutlu olmanın mutluluğu için yaşayan bir Şimdi ifadesidir.”