Arda

Arda
@1Arda23
Iyikide sevmisim seni
Çok görmek istedim seni karanlıktaydın çok dokunmak istedim uzaktaydın bekledim ağladım umutlandım çok sevmek istedim seni izin vermedin vazgeçmem vazgeçemem artık çok geç sensiz gidemem belki bugün belki yarın belki bir gün sende seversin diye beklerim...
Reklam
İçimdeki duygularımı sana anlatabilseydim sende beni severdin
Neden yoksun yanımda neden yoksun canımda neden Nedensin efkarima neden
Aldanma çocuksu masum yüzüne mutlaka terk edip gidecek bir gün kanma sever gibi görüldüğüne CANSEVER