Emircan

Emircan
@1Emircan
F.Ü/Tarih
Neden gözlerinden öperim denir bilir misiniz? Hasretin çilesini en çok gözler çeker. İşte bu yüzden vuslatı en çok o hak eder.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne zaman seni düşünsem bir duman alıp gidiyorum çok uzaklara..
Yaşıyoruz işte küçük bir umut ve paylaşılmaz bir kederle Ah ama Ah nefret yok mu cam gibi gözlerindeki o rehavet, o durgunluk her hareketinde hem sükunet hem de bir telaş
"Parmak uçlarına değen, sıcaklık incinen bir hayatın yarasıdır. Kalacak tüm izlerin hayatımda. Gözümden bir damla yaş, Sızlayıp resmine aktığında...