GECEM/ÇOCUKLUĞUM

GECEM/ÇOCUKLUĞUM
@1GECEMDEN
“Hiç kimse cezayı kazanmaz, ödülü de. Aklınızı hak etmek, kazanmak gibi fikirlerden arındırın, ancak o zaman özgür düşünebileceksiniz.”
kitchen chef
Beykent Üniversitesi
İstanbul
Ankara, 13 Ekim 1988
55 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
300 yıl önce yazılmız bir Likya Şiirin'den... "Beni bulamasan üzülme, Eşyalarımı bulacaksın. Kestiğim taşları, açtığım yoları, İşlediğim heykeleri bulacaksın. Ve göreceksin ki binlerce yıl öteden, Parmak izlerimiz değecek birbirine..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölmek mi istiyorsun? Git o zaman at kendini denize. Beş saniye sonra hayatta kalmak için çırpındığını fark edeceksin... "Sen kendini öldürmek istemiyorsun sen içindeki bir şeyleri öldürmek istiyorsun." Morgan Freeman
Ne garip değil mi? Bendeki birçok duygunun katilisin! Aynı zamanda da birçoğunun da sahibi... Güzel duyguların ölümü, Birçok kötü duygunun doğumu oldu bende. Nefret, öfke, Birzamanlar iyi temiz duygular beslediğin birinin. İçinin karanlık kuytularına çekilip bu dereceye gelmesi ve onu o karanlıkta boğmak istercesine gömeye çalışmak... Biri için en ağır ceza olmalı. GECEM
Karanlığın yokluğuna aydınlık, Aydınlığın yokluğuna ise karanlık denir... Ah sevdiğim! Ya senin yokluğuna ne denir...
Gidişin öyle soğuk, öyle karanlık. İçimdeki odanın kapısını sım sıkı kapatım. Öyle bir gidiş ki ardından şiirlere boğuldum... GECEM