300 yıl önce yazılmız bir Likya Şiirin'den...
"Beni bulamasan üzülme,
Eşyalarımı bulacaksın.
Kestiğim taşları, açtığım yoları,
İşlediğim heykeleri bulacaksın.
Ve göreceksin ki binlerce yıl öteden,
Parmak izlerimiz değecek birbirine..."
Ölmek mi istiyorsun? Git o zaman at kendini denize. Beş saniye sonra hayatta kalmak için çırpındığını fark edeceksin... "Sen kendini öldürmek istemiyorsun sen içindeki bir şeyleri öldürmek istiyorsun."
Morgan Freeman
Ne garip değil mi?
Bendeki birçok duygunun katilisin!
Aynı zamanda da birçoğunun da sahibi...
Güzel duyguların ölümü,
Birçok kötü duygunun doğumu oldu bende.
Nefret, öfke,
Birzamanlar iyi temiz duygular beslediğin birinin.
İçinin karanlık kuytularına çekilip bu dereceye gelmesi ve onu o karanlıkta boğmak istercesine gömeye çalışmak...
Biri için en ağır ceza olmalı.
GECEM