Sert değilim, hatta kırılganım inanın bana. Kırılganlığımdan emin olduğum için bağlanmaktan kaçıyorum. Teslim olursam, beni ele geçirmelerine izin verirsem, kaybolurum...
Dostoyevski der ki:
“Eğer
ertelediğin şey mutluluğun ise,
kaybedeceğin şey,
koca bir hayat olur...”
O sebeple insan; sevmeli, affetmeli, özür dilemeli ve her şeyi ile hayatı kabul edip yaşamalı.
En değerli hazinemiz ailemiz, en besleyici gıdamız dostluktur
Sevdiklerinizle birlikte MUTLU PAZARLAR