Hazan

Diyorsun ki: "Gözyaşların faydasız Seni zaten hiç sevmedim ki"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Duyamadım, gidişin sessizdi Bilemem ki ben yarın Sessizce döner misin
Omzunda işlemediğim günahlar Sözlerimde riya var Kederimde bir aşk Görüyor mu
Sevip de ölmeyen var mı
Neyine bağlandım bu kadar Bana bakmayan gözlerine mi, Yoksa hiç benim olmayan kalbine mi?