Bir hayal defterine neler yazdığından bahsedildi.
Peki ya sen hayal defterine ne yazmak isterdin soruna kayıtsız kalamadım.
'Önceliğini kendin yap, sonra insanlara yetiş' yazardım.
Dedim ve insan yaş aldıkça en çok kendini ihmal ettiğini anlıyor. En çok kendini duymadığını, en çok kendine tahammül edemediğini ve en çok kendini ben diye sevmediğini anlıyor.
Sonra diyor ki; Hadi güzel kızım gel bir sarılalım. Eksiğimizle fazlamızla, düştüğümüzle kalktığımızla, güldüğümüzle ağladığımızla, hep başkalarına koştuğumuzla, durup dinlenmeyi bilmediğimizle ve belki de bilmediğimiz nicesiyle yolumuza devam edelim. Sen benim içimdeki çocuksun şarkılar söyleyen, balon görünce mutlu olan, hadi sarıl bana yolumuz uzun bize en çok biz gerek. Sarıl bana güzel yanım bize en çok sen gerek <3