Vera

Vera
@1Veradan_
Hiç korkmaz mı insan döndüğünde bulamamaktan.
Sana nasıl kırıldığımı anlatsam, benden nasıl özür dileyeceğini bilemezsin.
Alıntı
Reklam
Gitme desemde gidecektin, onun için sustum ve izledim
Gece midir insanı hüzünlendiren,yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen?
Ama artık dönme olur mu? bir daha böyle büyük sevemem..
"Bir şiir okusan bana yeniden ve ben kararsız kalsam hangisinde kaybolacağıma. Sesinde mi, Şiirde mi?"
Alıntı
Reklam