Vera

Vera
@1Veradan_
Hiç korkmaz mı insan döndüğünde bulamamaktan.
Beni güzel hatırla! Bunlar son satırlar. Farzet ki bir rüzgardım, esip geçtim hayatından. Ya da bir yağmur, sel oldum sokağında. Sonra toprak çekti suyu, kaybolup gittim. Belki de bir rüyaydım senin için, uyandın ve ben bittim. Beni güzel hatırla! Çünkü sevdim seni, her şeyini... Sana sırdaş oldum, dost oldum, koynumda ağladın... Yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini. Beni üzdün, kınamadım. Alışıktım vefasızlığı, el oldun aldırmadım. Beni güzel hatırla! Sayfalarca mektup bıraktım sana. Şiirler yazdım her gece, çoğunu okutmadım** Sakladım günahını sevabını içimde. Sessizce gittim. Senden öncekiler gibi sen de anlamadın. Beni güzel hatırla! Sana unutulmaz geceler bıraktım, Sana en yorgun sabahlar, gülüşümü, gözlerimi sonra sesimi bıraktım. En güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka. Söylenmemiş "merhaba" lar sakladım her köşeye, Vedalar bıraktım duraklarda. Ne ararsan bir sevdanın içinde fazlasıyla bıraktım ardımda. Beni güzel hatırla! Dizlerimde uyuduğunu düşün, saçını okşadığımı, üşüyen ellerini ısıttığımı düşün. Mutlu olduğun anları getir gözünün önüne. Birazdan kapıdan içeri gireceğimi düşün. Şaşırtmayı severim, biliyorsun. Bu da sana son sürprizim olsun. Şimdi seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum. Beni güzel hatırla, gidiyorum...
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hep geldim, yine geldim hiç yoktun ..
— İnsan sevdiğinin her şeyini bilir: Rüzgârda saçlarının hangi yöne yattığını, Hangi şarkıda ağladığını, Hangi şarkıda güldüğünü bilir. Susarken söylemek istediklerini, Konuşurken sakladığın titrek yerleri, Gülümserken içindeki fırtınayı bilir. Kalbinin yürürken nasıl hızlandığını, Gece uykunun hangi vakitte bölündüğünü, Kırıldığında sesinin neden daha yumuşak çıktığını bilir. Sevdiğinin adımlarını ezberler insan, Huylarını, korkularını, çocuk yanlarını… Ve en çok da, Bakışlarında sakladığın bütün yaraları bilir. Çünkü insan, Gerçekten sevdiğini yalnız görmez, içinde taşır. Ama işte tüm bu bildiklerime, Tüm bu hissettiklerime rağmen… Ne ben seni gerçekten tanıyorum, ne de sen beni. Belki de en acısı şu: Aynı gökyüzüne bakıyoruz, ama birbirimize hâlâ yabancıyız.
İnsan ve Duygular
✨ “Uğultulu Tepeler’e başlıyorum… ‘Ruhlarımız neden bilmem, aynı şeyden yapılmış.’” ✨
1000Kitap
• “Bir hikâye değil, hayatın acıtan gerçeğiymiş…
1000Kitap