A

A
@1_Kalopsia
Paylaşımlar yaşantıdan, zihindeki kurgulardan ve etraftaki hayatlardan ilhamını alıyorr. aşık ya da platonik değilim yanii. abiii keşke aşık olsaydık olabilseydik
Baharı yaz uğruna tükettik Aşkı naz uğruna Ve papatyaları seviyor sevmiyor uğruna Derken ömrü tükettik bir hiç uğruna
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
yarım avuç güzellik
Böyle böyle büyüyecekmişiz
Selamlasaydım denizleri kalır mıydın?