Ayşe

..aramakmış oysa sevmek, Özlemekmiş oysa sevmek.. Ahmet Kaya.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-Dayı dedi, dayı beni öldürdüler -Çocuk dedim burda herkes ya ölmüştür ya da öldürmüştür zaten -Mesele o değil dayı mesele ölmek değil dayı dedi,mesele neymiş biliyor musun Mesele en mutlu olduğun o gün en güzel hayaller kurduğun o gün ölmemkiş mesele♥
Sevmek ayrı affetmek ayrıdır insan her affettiğini sevemediği gibi her sevdiğini de affedemez... Ve bazı şeyleri untmazz.
Hayatım asla doğru düzgün yaşayamadığım hayatım gözlerimin önunde kaybolurken tek yapabildiğim arkasından bakmak oldu..🍂
Dar ağacına asılmış bir beden kadar hissizim hem bağıra bağıra ağlamak geliyor içimden hemde öylece susmak tek kelime bile etmeden...🍃