-Yorgunsun..
-Farkında değilim...Gerçi bir önemi yk.
-Niye?
-Farkında olmadığım bir şeyin benim için bir önem atfetmiyor.
-Belki farkında olmak istemiyorsun.
-Belkide kaçmak istiyorumdur.
"Güneşe karşı bana gölge olmak için kalktı,
Bana canımdan daha aziz olan bir can.
Bana gölge oldu, ne şaşılası bir şey!
Bir güneş, güneşe karşı bana gölge oldu"
[İbnu'l-Amid]