“Ne babamın omzunda ağlayabildim, ne de anneme derdimi anlatabildim. Beni ben büyüttüm, ben öldürdüm. Gömdüm içime ne varsa, anlaşılmasın diye bir de çiçek ektim üzerine.
Altı mezarlık, üstü bağ bahçe…”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok depresif ya da karamsar bir insan değilim, sadece bazı şeyler yolunda gitmiyor ve kendime kurduğum küçücük dünyam; zaman zaman başıma yıkılıyor.
Tonlarca yükün altında, tek başıma eziliyorum.
Hepsi bu…
“Sana kurban olurum” diyenin kurbanıyım ben. Kim güzel güldüğümü söylediyse en çok o ağlattı.
“Kıyamam” diye herkes, ağır yaraladı. Yani küçüğüm, süslü sözlere kanma.
Çünkü rüzgar, kökünden sökeceği ağaca önce tatlı tatlı eser…