bir martıyı ağlattın işte
bir çocuk garanti intihar eder artık
kütür kütür küfrediyor gece imanıma
bir yaprak kırılıp suya düşüyor
su yaralanıyor su kanıyor şelale!
ah nasıl titredim tensiz
bir piyanist büküldü sanki
kesişen ayrışık doğrular gibi
çarpışıverdim yüzünle. Yüzün
öyle düzgün suna bir elyazısı
yüzün yüzüme aksedince
yüzün ayna alnımda
yüzün uzun hüzünlü bir alınyazısı!
bitmemiş bir ömrün yalanısın
sen: kabuslarımın tabiri
çocukluğumun arta kalanısın!
öldüreceğim kendimi dudaklarınla
dudakların etle, şehvetle seferber
sen! bana inen son kutsal kitap
son fakir yatır
son aciz peygamber!
bir martıyı ağlattın işte
bir çocuk garanti intihar eder artık
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Daha çok anlat” dedim.
“Hoşuna gidiyor mu?”
“Çok. Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.”
“Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?”
“Gider gibi yaparız.”
Değerli 1000kitap üyeleri. Bilindiği üzere bazı şehirlerimizde o şehir adına açılıp kitap okuma, şiir, kitap dinletileri düzenleyen sayfalar mevcut. Ama gördüğümüz ve bizi üzen bir mesele doğup büyüdüğümüz güzide şehrimiz Batman bu konuda biraz geride kaldı. Bizde burdan yola çıkarak 1K Batman Okuma Grubu sayfamızı kurup. Batmanlı olan ve veya düzenleyeceğimiz etkinliklere katılabilecek veya paylaşımlarımıza destek olabilecek üyelerimizi tek çatı altında toplamaya karar verdik. İlk adımda üyelerimizi toplayarak en yakın zamanda etkinliklerimizi oluşturup güzel vakitler geçirmek için elimizden geleni yapacağız. Ve tabiki bu iş sadece bizimle değil siz değerli üyelerimizin katkısıyla olacaktır. O zaman Batmanımız için kitaplı günler için kolları beraber sıvayalım...
(1kbatman yönetim ekibi)