kendi ekseninde yürüyen insanlara hayranım. ne başkasının sözüne takılır, ne kıyafetine göz diker. içlerinde ne kıskançlık büyür ne dedikodu barınır. yolları berrak, duruşları sakin olur. çünkü gerçek insan, başkasının gölgesine değil kendi iç ışığına güvenir.
hiç bitmeyecekmiş gibi süren kötü bütün zamanların ertesi gününü çok seviyorum. sakin. telaşsız. her şeyi yapabilirmişim gibi. öğreneceğimi öğrendim, çekilin. yaşamak umrumdadır