M∀h㉨uM

M∀h㉨uM
@1papatya___
"Çok gülen insana iyi davranın çünkü onlar her yerde tek başına ağlar.." 🙄
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tek silahımız düşüncelerimizdi ve kendi kafamıza sıkmıştık..
Allah duyar kimseye diyemediklerini.. Üzülme🍂
"Mesela bir insan sizi cümleleriyle öldürebilir ve bu dünyanın hiçbir yerinde cinayet sayılmaz.."
Uzaktan sevelim bizde.. Ne can yakar ne canan..🎈