Yapmadığın bir şeye yapmışsın derler.
Yapmışsındır.
Desinler. Onlar ne olmanı istiyorlarsa o sun.
Uzak mı durmak istiyorlar bu vesileyle.
Dursunlar.
Yerim bâki değil.
Hepimiz aynı toprağın altında istirahatte olacağız.
Er ya da geç!
Aynı yerde dirileceğiz.
Hesabı dünyada görmek isteyene karışmayın , hesabı dünyada görmeye de çalışmayın.
Zira Allah’ın hesabı tüm hesapların üzerindedir. Kendi adaletini sağlamakla uğraşmak beyhude :)