Uşağın pencerede mum ile karşıda yanan bir ışığa baktığını gördü. Sonra sorguya çekti ama bir şey söylemedi. Kendiside baktı mum ile ama ne yapsa mumu ileri sürse karşıdaki de ileri sürüyor ne yapsa aynını yapıyor sonra içeri Uşağın eşi girdi onada sordu kadın herşeyi anlattı o ışığın kadının kardeşi ve katil olduğu için orada saklandığını anlattı bunu duyan dedektif arkadaşı ile ışığa gitmeye karar verdi ve yola koyudular. Tam oraya yaklaştıklarında bir uluma sesi duyuldu ve köpek gibi olan o pis yaratığın sesi olduğunu düşündüler ve ışığa ilerlediler katili gördüler sonra katıl onlara bir taş attı ve kaçtı peşinden koştular ama nafile yetişemediler sonra ay ışığında adamı gördüler çok uzaklaşmıştı kaçırdılar yakalayamadılar ve ayın battığı tepe 'de bir şey gördü ve arkadaşına söyleyeceği ara kayboldu o şey oradan uzun mu uzun boylu elleri göğüslerinin üzerinde birleşmiş bir şekilde duran bir adamdı bu kim olduğunu anlamadılar ve eve dönüş yoluna koyuldular