Kitap çok güzel, akıcı ve tatlı bir dille anlatılmıştı. Ben çocuk kitaplarını okumayı seven birisiyim çünkü çocuk kitaplarında bir çocuğa nasıl yaklaşmamız gerektiğine dair mesajlar verildiğini düşünüyorum. Ve bu kitap bunu çok iyi bir şekilde anlatmış. Yazar çocukken anlaşılmakta zorlandığını düşündüğü hangi konu varsa aynı şeyi kendi çocuğunun yaşamasını istemediği için onun düşünce tarzına göre hareket etmeye çalışıyor ki bu yüzden bu kitabı her yaştan kesimin okumadı gerektiğini düşünüyorum. Çocukluğum ve Çocuğum
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!